БИГА - СОД Оторизиран представител на DSC

за Пазарджишка област

Инструкция за експлоатация на алармена система ESPRIT

Инструкция за експлоатация на алармена система SPECTRA

Инструкция за експлоатация на алармена система DSC

PC 585 ; PC 1616 ; POWER с LED клавиатура
  1. ГЛАВЕН КОД – четерицифрен (1234 фабричен код).Служи за включване и изключване на системата до програмиране на глвен код.

  2. ВКЛЮЧВАНЕ НА СИСТЕМАТА ПОД ОХРАНА Преди да се включи системата под охрана ,трябва всички врати и прозорци да са затворени и да няма движение в охраняемите зони.В момента на набиране на кода ,трябва да свети зеленият светодиод (Ready) .Ако сте набрали правилно Вашия код , клавиатурата започва да издава накъсан звук и светва червеният светодиод (Armed) . ЗАБЕЛЕЖКА: Ако сте допуснали грешка при въвеждане на кода , натиснете бутон (#) и въведете отново кода си.

  3. ИЗКЛЮЧВАНЕ НА СИСТЕМТА При влизане през входната врата ,клавиатурата започва да издава непрекъснат звук , което е предупреждение , че трябва бързо да въведете личния си код Ако след изключване на системата,остане да свети Memory или System (жълтият светодиод) ,това означава ,че във Ваше отсъствие е имало аларма.Светодиодът ще изгасне, когато включите отново системата под охрана Ако искате да разберете в коя зона е имало алармено събитие , направете следното: - натиснете бутони (*) (3)-светва светодиодът на сработилата зона; - натиснете бутон (#) ,за да приключите с проверката.

  4. ПРЕГЛЕД НА ПРОБЛЕМИТЕ
    - натиснете бутони (*) (2) Светлината на индикаторите “Trouble” или “System” ще започне да мига и проблемите ще бъдат показани с индикация на съответните зони:

    Свети индикатор 1 – необходим е техник:
    натиснете (1) , за да определите конкретния проблем:

    (1) – Слаб акумулатор;
    (2) – Проблем във веригата на сирената;
    (3) – Общ системен проблем ;
    (4) – Общ системен тампер;
    (5) – Общо наблюдение на системата;
    (7) – Слаб акумукатор на PC5204;
    (8) – Няма мрежово захранване на PC5204;

    Св.индикатир 2 – Липса на мрежово захранване;
    Св.индикатир 3 – Проблем в наблюдението на телефонната линия;
    Св.индикатор 4 – Неуспешна комуникация;
    Св.индикатор 5 – Повреда в зона;
    Св.индикатор 6 – Тампер на зона;
    Св.индикатор 7 – Слаба батерия на устройство;
    Св.индикатор 8 – Неточен системен часовник;

    - натиснете бутон (#) , за да приключите с проверката.

  5. СМЯНА НА КОДОВЕ ЗА ДОСТЪП
    - смяна на главен код -натиснете бутони (*) (5) (стар главен код) (40) (нов главен код) (#)
    пример : (*) (5) (1234) (40) (2580) (#);

    - смяна на допълнителен код – (*) (5) (главен код) (01 до 32) (нов код) (#)
    пример: (*) (5) (1234) (01) (9876) (#) или пример : (*) (5) (1234) (02) (6789) (#).

  6. ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪЗМОЖНОСТИ
    - звънче на вратата – натискането на (*) (4) включва звънчето на вратата ,ако повторите същите бутони звънчето се изключва;

    -бутон за сигнализиране на нападение –Ако натисните бутон (Р) и го задържите повече от две секунди ,сирената няма да звучи , но системата ще изпрати Вашия сигнал в наблюдаващия център;

    -сверяване на часовника - *6 => главен код => 1=> час, минута => месец, ден, година / с по две цифри / => #; -байпас(изключване) на зона -*1 => номер на зоната(с две цифри) => # => код за включване.